Ameryka Środkowa

Niedawno w kameralnej 9 osobowej grupie odbyliśmy wspaniałą podróż po zachodnim wybrzeżu USA. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od San Francisco, jednego z głównych portów handlowych kraju, ważnego ośrodka bankowego i - z uwagi na położoną w niedalekiej odległości Dolinę Krzemową - centrum nowych technologii. Rytm tego miasta poznawaliśmy na jego wąskich i stromych ulicach, w kolorowej magicznej zabudowie oraz w restauracjach i sklepikach dzielnicy Castro. Spacerowaliśmy  po słynnym moście Golden Gate oraz po uroczych zakątkach Chinatown, Little Italy czy dzielnicy, gdzie narodził się ruch hippisowski. Osobiście wypróbowaliśmy unikatowy system komunikacji oparty na tramwajach ciągniętych przez linę umieszczoną pod powierzchnią ulicy – Cable Car. W dzielnicy portowej Fisherman’s Warf jedliśmy wspaniałą zupę rybną zwaną chowder, podawaną w chlebie robionym na zakwasie i obserwowaliśmy baraszkujące na nabrzeżu lwy morskie. Kolejnym punktem naszej wędrówki był Park Narodowy Yosemite, gdzie mogliśmy zobaczyć pionowe granitowe skały, poprzecinane majestatycznymi wodospadami. Dalej nasza trasa prowadziła do Parku Sekwoi, słynącego z rosnących w nim mamutowców olbrzymich. Zrobiliśmy tam zdjęcia przy największym na świecie drzewie zwanym „General Sherman Tree”. Po wizytach w parkach narodowych, gdzie temperatura ze względu na duże wysokości spadała miejscami do 4°C udaliśmy się do słonecznego Los Angeles, słynącego z przemysłu filmowego oraz przyległych do niego miasteczek Venice i Santa Monica. Tu czas spędzaliśmy spacerując po plażach, bulwarach i skwerach, obserwując codzienne życie mieszkańców. Oczywiście w LA nie mogło zabraknąć spaceru po Beverly Hills, Alei Gwiazd oraz najdroższej i najbardziej eleganckiej ulicy świata – Rodeo Drive. W czasie kolejnych dni byliśmy pochłonięci eksplorowaniem Las Vegas – stolicy hazardu. To niezwykłe miasto, otoczone pustynią, za dnia drzemie, a prawdziwie ożywa dopiero nocą. Już tęsknimy za nocnymi „rajdami” po The Strip – siedmiokilometrowym odcinku Las Vegas Boulevard, gdzie usytuowane są najbardziej znamienite i efektowne hotele oraz rozrywkowej ulicy Fremont zlokalizowanej w tzw. starym Vegas. Podczas pobytu w Las Vegas zwiedziliśmy zlokalizowaną nieopodal Dolinę śmierci z jej księżycowymi krajobrazami i piekielną temperaturą która pokazała nam 51°C. Następnie wyruszyliśmy do jednej z najbardziej znanych atrakcji USA – Wielkiego Kanionu rzeki Kolorado. Odwiedziliśmy tereny Indian Nawajo,  gdzie zachwycił nas widok Horseshoe Bend – zakola rzeki Kolorado w kształcie podkowy. Jednak największe wrażenie zrobił na nas Kanion Antylopy - cud natury utworzony na przełomie milionów lat, który zachwyca nawet najbardziej wymagających spektaklem światła, rozgrywającym się w jego wąskich korytarzach i grotach. Ostatni dzień przed wylotem to wypoczynek i zabawa w Universal Studios w LA. Wśród tutejszych atrakcji każdy, niezależnie od wieku, może znaleźć coś dla siebie, np.: przejażdżkę "Transformers" 3-D, projekcję "Shreka" 4-D, kaskaderskie popisy z "Wodnego świata" lub ekstremalny spływ tratwami po "Jurassic Park".

Czarnogóra – Perła adriatyckiego wybrzeż…

Niedawno byliśmy organizatorem wyjazdu szkoleniowego dla jednej z największych na rynku firm ubezpieczeniowych. Szkolenie odbyło się w Budvie – jednym z najstarszych i najpiękniejszych miast adriatyckich oraz głównym kurorcie Czarnogóry...

Kuba – Zaczarowana wyspa

Ostatnio mieliśmy przyjemność po raz kolejny organizować wyjazd szkoleniowy dla klientów jednej z dużych firmdziałających w branży AGD. Nasz Kontrahent jako miejsce szkolenia wybrał Kubę – największą z wysp Karaibskich...

RPA – Na krańcu afrykańskiego kontynentu

Jakiś czas temu zorganizowaliśmy 14-dniowy wyjazd dla 45 osobowej grupy członków Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych do RPA (Republiki Południowej Afryki). Objazd tego egzotycznego kraju rozpoczęliśmy od Johannesburga, który zwiedzaliśmy panoramicznym autokarem...

Sycylia - Wyspa Słońca

Byliśmy organizatorem wyjazdu szkoleniowego dla klientów firmy z branży rolniczej na słoneczną Sycylię. Ta największa na Morzu Śródziemnym wyspa przywitała nas  wspaniałą pogodą. Celem wyjazdu było szkolenie produktowe dla klientów...

USA – Zachodnie Wybrzeże

Japonia - Kraj Kwitnącej Wiśni

Mieliśmy przyjemność być organizatorem wyjazdu do Japonii dla polskiego oddziału japońskiej korporacji zajmującej się produkcją środków ochrony roślin. Program wyjazdu obejmował miasta: Tokio, Nikko, Hakone, Odawara, Kioto i Nara. W...

01 logo

Twoja podróż zaczyna się tutaj...