Aktualności

Ostatnio mieliśmy przyjemność po raz kolejny organizować wyjazd szkoleniowy dla klientów jednej z dużych firmdziałających w branży AGD. Nasz Kontrahent jako miejsce szkolenia wybrał Kubę – największą z wysp Karaibskich, kojarząca się z salsą, starymi samochodami, rumem i cygarami. Wyjazd rozpoczęliśmy od zwiedzania Hawany – zachwycającej i zmysłowej stolicy wyspy z pięknąkolonialną architekturą.
W Muzeum Kubańskiego Rumu poznaliśmy historię tego trunku, a następnie przeszliśmy na degustację różnych jego rodzajów. Po wizycie w muzeum udaliśmy się starymi stylowymi oldsmobilami na zwiedzanie miasta, w tym Starej Hawany oraz Castillo de la Real Fuerza. Ciekawym miejscem był punkt spotkań poprzebieranych Kubańczyków, pozujących do zdjęć z ogromnymi cygarami i tańczących w rytm muzyki z filmu Buena Vista Social Club. Zwiedziliśmy też nową część Hawany z Placem Rewolucji i Cmentarzem Colon – pełnym wspaniałych przykładów sztuki rzeźbiarskiej. Kolejne dni to szkolenia połączone z wypoczynkiem w Varadero- najbardziej turystycznym zakątku wyspy. Podczas pobytu w Varadero grupa wypłynęła w rejs katamaranem po Morzu Karaibskim, podziwiając delfiny w ich naturalnym środowisku. Dla chętnych zorganizowaliśmy też wycieczkę objazdową po kolonialnych miastach Kuby: Cienfuegos, Trinidad i Santa Clara.

Czarnogóra – Perła adriatyckiego wybrzeż…

Niedawno byliśmy organizatorem wyjazdu szkoleniowego dla jednej z największych na rynku firm ubezpieczeniowych. Szkolenie odbyło się w Budvie – jednym z najstarszych i najpiękniejszych miast adriatyckich oraz głównym kurorcie Czarnogóry...

Kuba – Zaczarowana wyspa

RPA – Na krańcu afrykańskiego kontynentu

Jakiś czas temu zorganizowaliśmy 14-dniowy wyjazd dla 45 osobowej grupy członków Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych do RPA (Republiki Południowej Afryki). Objazd tego egzotycznego kraju rozpoczęliśmy od Johannesburga, który zwiedzaliśmy panoramicznym autokarem...

Sycylia - Wyspa Słońca

Byliśmy organizatorem wyjazdu szkoleniowego dla klientów firmy z branży rolniczej na słoneczną Sycylię. Ta największa na Morzu Śródziemnym wyspa przywitała nas  wspaniałą pogodą. Celem wyjazdu było szkolenie produktowe dla klientów...

USA – Zachodnie Wybrzeże

Niedawno w kameralnej 9 osobowej grupie odbyliśmy wspaniałą podróż po zachodnim wybrzeżu USA. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od San Francisco, jednego z głównych portów handlowych kraju, ważnego ośrodka bankowego i - z...

Japonia - Kraj Kwitnącej Wiśni

Mieliśmy przyjemność być organizatorem wyjazdu do Japonii dla polskiego oddziału japońskiej korporacji zajmującej się produkcją środków ochrony roślin. Program wyjazdu obejmował miasta: Tokio, Nikko, Hakone, Odawara, Kioto i Nara. W...

01 logo

Twoja podróż zaczyna się tutaj...