Aktualności

Mieliśmy przyjemność być organizatorem wyjazdu do Japonii dla polskiego oddziału japońskiej korporacji zajmującej się produkcją środków ochrony roślin. Program wyjazdu obejmował miasta: Tokio, Nikko, Hakone, Odawara, Kioto i Nara. W Tokio – stolicy Japonii zwiedzanie rozpoczęliśmy od „Dolnego Miasta”, czyli najstarszej części aglomeracji, poprzez Asakusę – byłą dzielnicę Geisz, następnie przechodząc przez bramę grzmotów – Kaminaromon, udaliśmy się do jednej z najstarszych świątyń Tokio - Sensoji. Zwiedzanie zakończyliśmy sesją zdjęciową panoramy miasta z wieży Tokio Skytree. Wieczorem udaliśmy się na wspaniałą kolację do restauracji Gonpachi w której kręcono sceny do filmu Kill Bill. Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wizyty w jednym z największych targów rybnych na świecie – Tsukiji Market na którym sprzedaje się wszystkie rodzaje ryb - od sardynek po trzystukilogramowe tuńczyki. Tam też zjedliśmy wspaniały sushi lunch. Następnie zwiedzaliśmy ogrody Pałacu Cesarskiego ze słynnym mostem Nijubashi, dzielnicę Harajuku oraz jedną z najdroższych dzielnic Tokio – Ginzę - znaną ze sklepów światowych projektantów, stylowych restauracji i modnych klubów. Na kolację udaliśmy się do restauracji podającej potrawy dla zawodników sumo, tzw. Chanko Nabe. Po kolacji przejechaliśmy na Odaibę - „futurystyczną dzielnicę” usytuowaną na sztucznie usypanej wyspie, na której zobaczyliśmy kopię Statui Wolności i słynny Rainbow Bridge. Kolejny dzień to wycieczka do Nikko, gdzie znajduje się kompleks chramów Toshogu, wzniesiony jako mauzoleum ku czci pierwszego shoguna z rodu Tokugawa. Dzień zakończyliśmy kolacją we wspaniałej restauracji, serwującej potrawę Shabu Shabu i nocnym wyjściem w miasto – „Tokio by night”. Kolejny dzień to wycieczka do Hakone – najpopularniejszego miejsca wypoczynku Japończyków. W trakcie wycieczki czekał nas rejs statkiem po jeziorze Ashi i podziwianie wulkanu Fuji. Do Kioto udaliśmy się superszybkim ekspresem Shinkansen a następnie rozpoczęliśmy city tour po byłej stolicy Japonii. Zwiedziliśmy m.in. Kiinkakuji - złoty pawilon ze ścianami pokrytymi płatkami złota, kamienny ogród Ryoanji wpisany na listę UNESCO oraz malowniczą świątynię Fushimi Inari – to świątynia poświęcona bogini Inari, patronce biznesu, bogini płodności, rolnictwa i powodzenia. obiekt znany z tysiąca pomarańczowych bram tori. Następnego dnia udaliśmy się do miasta Nara gdzie zwiedzaliśmy chram Kasuga Tajshia i świątynię Todaiji z wielkim posągiem Buddy Rushany. Wieczorem podczas kolacji czas umilała nam swoimi opowieściami Gejsza – była to wspaniała okazja do zrobienia pamiątkowych zdjęć i poznania historii oraz tradycji związanych z tą profesją. Ostatni dzień to dalszy etap zwiedzania Kioto – ogrody Pałacu Cesarskiego, czerwona świątynia shintoistyczna Heian Jingu i spacer po starym mieście, gdzie uliczki pełne są kawiarni oraz sklepów z pamiątkami. Można tam poczuć niebywałą atmosferę tego miasta.

Czarnogóra – Perła adriatyckiego wybrzeż…

Niedawno byliśmy organizatorem wyjazdu szkoleniowego dla jednej z największych na rynku firm ubezpieczeniowych. Szkolenie odbyło się w Budvie – jednym z najstarszych i najpiękniejszych miast adriatyckich oraz głównym kurorcie Czarnogóry...

Kuba – Zaczarowana wyspa

Ostatnio mieliśmy przyjemność po raz kolejny organizować wyjazd szkoleniowy dla klientów jednej z dużych firmdziałających w branży AGD. Nasz Kontrahent jako miejsce szkolenia wybrał Kubę – największą z wysp Karaibskich...

RPA – Na krańcu afrykańskiego kontynentu

Jakiś czas temu zorganizowaliśmy 14-dniowy wyjazd dla 45 osobowej grupy członków Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych do RPA (Republiki Południowej Afryki). Objazd tego egzotycznego kraju rozpoczęliśmy od Johannesburga, który zwiedzaliśmy panoramicznym autokarem...

Sycylia - Wyspa Słońca

Byliśmy organizatorem wyjazdu szkoleniowego dla klientów firmy z branży rolniczej na słoneczną Sycylię. Ta największa na Morzu Śródziemnym wyspa przywitała nas  wspaniałą pogodą. Celem wyjazdu było szkolenie produktowe dla klientów...

USA – Zachodnie Wybrzeże

Niedawno w kameralnej 9 osobowej grupie odbyliśmy wspaniałą podróż po zachodnim wybrzeżu USA. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od San Francisco, jednego z głównych portów handlowych kraju, ważnego ośrodka bankowego i - z...

Japonia - Kraj Kwitnącej Wiśni

01 logo

Twoja podróż zaczyna się tutaj...